Indemnizația pentru persoanele cu handicap este un tip de ajutor care se acordă persoanelor cu handicap astfel încât să faciliteze egalizarea de şanse, asigurarea unei vieţi autonome şi favorizarea incluziunii lor sociale.

 In partea de detalii generale se vor introduce numar dosar, data inregistrare dosar, numar cerere, data inregistrare cerere, modalitate plata (card , numerar, posta) si titularul dosarului. In aceasta sectiune exista  un buton „Modifica”,care permite modificarea inregistrarilor efectuate.  Tot in aceasta sectiune a aplicatiei se pot introduce noi rezolutii(stari) pentru respectivul dosar(Acceptat,Modificat,Reluat, Suspendat, Incetat,Refuzat) dand click pe butonul „Adaug o noua rezolutie”.Isoricul rezolutiilor dosarului curent pote fi vizualizat accesand sectiunea „Istoric detalii”.Din aceasta sectiune pot fi efectuate diferite operatii asupra rezolutiilor existente-modificare,stergere.La adaugarea unui nou dosar acesta va avea implicit rezolutia „In operare”.

Cand se adauga un nou dosar,persoana introdusa ca si titular este persoana cu handicap care beneficiaza de acest tip de ajutor,datele acesteia putand fi editate,modificate in sectiunea „detalii generale”.

In sectiunea „Detalii persoana cu handicap” ,dand click pe butonul ”Modifica”,se poate adauga o persoana „curator”,care va fi persoana imputernicita sa primeasca ajutorul de care persoana cu handicap beneficiaza in cazul in care aceasta este inapta.Tot aici se poate adauga un nou certificat de handicap pe care beneficiarul il ataseaza la dosar,se poate prelungi perioada de valabilitate a unui certificat deja existent dand click pe butonul „Adauga” si se poate urmari istoricul certificatelor atasate la dosar de la data inregistrarii acestuia pana in prezent dand click pe butonul „Istoric certificate”.

  Rapoarte:exista mai multe rapoarte care pot fi afisate,printate pentru acest tip de alocatie.Pentru afisarea rapoartelor exista optiune de afisare in format html , pdf sau xls.